Ledighet

Jobb-cp-helgen är nu över, thank you! gah.. varit tokigt långa dagar, ögonen har gått i kors och sömnen har tyvärr inte varit i så många timmar! I morgon är jag ledig och ska ta extra mycket hand om mina fina hundar som tyvärr inte fått jobba så mycket under denna helgen. Deras ögon går i kors pga understimulans ;)
Igår efter jobbet fick jag länge och väl leta efter den förbaskade tvdosan som envist gömt sig. Började serriöst fundera på om Freja ätit upp den. Jag kollade tom kylskåpet efter den.. Borta. Började klämma lill tjejen på magen för att se om jag kunde känna den. Hon kan ju inte svälja hela tycker man men det skulle inte förvåna mig faktiskt! Påväg ut med hundarna hittar jag dosan i en sko i hallen!!! "Matte får belöning om hon först går ut med oss" eller hur ska man tolka den gesten! haha
Blev fotbad med nya Mary Kay prylar, kändes som om jag hade baby fötter sen ;) haha Om ni är sugna att komma på Mary Kay party så hör gärna av er så fixar jag. Vore trevligt med lite vinkväll snart med en hög brudar!
 
nåväl nu ska jag sova en skvätt innan jag ska iväg och hämta Hjärtat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback