dagarnas framfart

helt galet vad dagarna springer på och jag känner mig mer levande än vanligt. Underbara känsla! Dagarna flyger fram i maraton fart och jag gör allt för att försöka hinna med! helgen har varit helt otrolig. förutom några få timmars jobb så har jag tillbringat tiden med min fina pojk. Mys! I fredags begav vi oss in till Tierp för att handla upp oss lite på bolaget, nya lockande vinare pryder nu min kyl :-) Sen blev det lite halv bra Kinamatt upplevelse. Lördagen blev  det ytterligare en resa in  Tierp efter en lång frukost plus att jag hann tvätta några maskiner innan och promenera hundarna! På kvällen blev det en hemmagjord grekisk hamburgare, helt sjukt god! förstår bara inte varför bilderna via mobilen alltid hamnar på sidan:-/ nåväl.. nu har jag betat av några timmar på jobbet och efter att massage stolen gjort sitt jobb så ska jag bege mig hemåt för att avnjuta ytterligare i en helg frukost med min fina man!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback