killing me softly.

alltså.. Hjälp. Tack vare min kära super duper förkylning som gjort mig till en knappt levande zoombie, så missade jag Zumban igår, Hundpromenaden idag, har 2 sjukt pigga hundar här hemma som bara väntar på att något kul ska hända. Så fort jag ställer mig upp så flyger dom upp och gör sig beredda på en psykiskt utmattande promenad, men så fort jag slår ner mitt arsle igen så dunsar dom ner i golvet med en suck.
Idag orkar jag inget. Vill bara dra ett täcke över huvuder och vakna upp i morgon, pigg och allert, bjuda hundarna på en galet lång morgonpromenad dricka min dunder bra grej som skulle förebygga att sånna här förkylningar Inte skulle attakera mig (så bra var den) för att sen piggelin bege mig till jobbet! 
Känns tyvärr som att det inte riktigt kommer bli så.. Men hoppas kan man alltid göra. Nästa vecka är det en tokig fullt-upp-vecka. Give me some energy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback