kursstart!

FrejaDampLarsson går till attak mot grisstackarn som knorrar hejvilt ute i hallen, Leksakerna är iaf uppskattade från hennes sida. Leona ligger och försöker envist sova i köket, utan något vidare bra resultat.
Vaknade på strålande humör idag. Ut på en halkig runda med flickorna där dom drogrunt mig hela vägen. Snorhalt ute!!! En sväng till gymmet fick det också bli. Gör Gött! Ny duschad och på med lite brunutansol så har jag fyllts med ytterligare vårkänslor, och nu kikade solen precis fram. Jag försöker envist locka fram grindar och galler till bilen men utan resultat, de går åt som smör. Och frågan är om jag ska köpa en bur.. som jag egentligen inte vill ha ist bara för att hundarna ska få sitta bekvämt och säkert.. hm..

Just nu står 2saker på önskelistan. 1. Galler och grindar till bilen 2. Kajsa ingermarsons nya bok

Ikväll är det dags för kursstart för på Allmänlydnadskursen för Freja. Ska bli väldigt intressant att se hur detta ska gå. haha..
Kommentarer
Hanna säger:

Jag är nyfiken på hur kursen gick!! :)

2012-02-29 | 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback