med en skata i halsen och fjärilar i magen.

helgen tog mer på mig än vad jag trodde. Min hals ligger just nu i strejk, vilket inte känns så passande när jag har fullspäckat schema följande veckor. Har bokat in en kryssning i början av april, det betyder att mitt jobbmaraton kommer avslutas med bravur!! då ska jag parta till det ordentligt :-) ska försöka dra  mig upp ur sängen nu, idag väntar sportlovsaktiviteten vi i Östhammars hundungdom anordnat för ungdomarna runt omkring. 9st anmälningar hittills!! ska bli super kul! Ha en bra dag!   ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Vad är det för rolig sportlovs aktiviteter?? :)

2012-02-22 | 07:11:28
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback