ett måste..

.. Hur man än vänder och vrider på det.

Timmarna på jobbet väger mer än timmarna någonstans, ställt upp i vått och torrt nu de senaste veckorna och nu small det. Magsjukan har härjat på jobbet på tok för länge nu. Det plus för lite sömn och dålig matkonsumtion har gjort att jag måste sjukanmäla mig i morgon. Magen är orolig och jag håller tummar och tår för att det inte ska utvecklas. Jag har INTE tid att vara sjuk. Jag har en hund som ska tävlas om 4månader, vill ha ett fett konto, ett hem som ska se hyffsat ut, och en hund som behöver rasa några kilo. När ska jag hinna springa på toa?! Nej, det här går helt enkelt inte. Jag blir hemma i morgon och därmed basta! Kurera mig med vitaminer och vätska, promenader och kärlek sen borde det hela vara ur världen.

tjao.
Kommentarer
Hanna säger:

Vitpeppar korn säger jag ju!! Svälj med vatten, smakar inget alls!!

2012-01-09 | 20:52:51
Anna säger:

Har också lyckats bli sjuk. Inte kul alls. Krya på dig!

2012-01-10 | 22:54:14
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback