Hiss och Diss

Vi börjar med dissen för den är tråkigast.
Diss:
Jag kan inte blogga från min mobil. Helt serriöst, vad är det för fel. Jag kan skriva rubriken men sen när jag ska börja skriva inlägget så försvinner tangentbordet. Jämt! Har försökt hitta en app för Blogg.se men den har inte hittats. Hur ska jag bära mig åt?! Blä..

Hiss: När man för en gångskull tar sig an att rensa garderoben som på tok för sällan blir rensad. Finner en Vero Moda påse med en jätte fin tröja i. Prislappen kvar, kvittot kvar. Den är köpt i Februari 2011.. Februari!!!! alltså, Lycka ♥ Frågan som återstår är om det är en gammal eller ny tröja.. haha. Både min kära sambo och stora syster blir irriterade när de hittar påsar med nyköpta kläder i min garderob "varför har du kvar dom i påsarna" -jo.. just för det här. Man glömmer bort vissa och blir så otroligt glad när man finner dom ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback