Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Känslan när man vaknar och har 4 pigga, vakna härliga ögon som tittar på en och verkligen bara vill börja dagen. Man kan inte annat än att le. Känna värmen. "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya" är ett ordspråk jag tänker på så fort jag vaknar och ser mina fina. Idag är jag ledig.. i morgon och dagen efter det och resten av veckan också.. än så länge. Så det är bara att ta på sig lager på lager och ge sig ut i den bitiga kylan. Blev en morgon runda på 30min och sen serverades det frukost framför tvn. Kom nyss in efter ett kort men framgångsrikt träningspass med Freja. Denna veckan fokuserar vi på fotpossitionen. Den ska var klockren! Vi fokuserar också på inkallningen som nu börjat ge vika.. den lilla damen vill inte komma när hon varit lös och det är dags för koppel.. Aldrig skriker hon och ställer sig en bit ifrån och skrattar åt mig när jag rycker mitt hår i frustration. Jävl* tonåring! nåja.. det är bara att nöta och jobba på så kommer hon nog snart ur den här perrioden (och in i nästa) Nu står kloklippning på schemat sen blir det lite tidig lunch för mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback