samtalen man inte alls är van att ta del av.

Jag ska snabbt återberätta om en händelse ja och Martin var med om sist vi var i Skövde, på en restaurang och väntade på att få ett bord. Bakom oss står en tjej och en kille. Lite annorlunda stil hade dom vilket gjorde att man la märke till den lite extra. Helt plötsligt börjar jag drar till deras röster, hörseln spetsas och jag håller allvarligt talat på att tappa hakan och fråga var den dolda kameran är (fanns ett program som hette så för många år sedan) jag kollar på Martin och flinar, han flinar tillbaka. När jag återgick till att tjuvlyssna på paret bakom fick jag klart för mig att de inte var tillsammans. De verkade vara bästa vänner som diskuterade sexuella upplevelser.. Till sist hör jag killen säga 'vill du höra de värsta jag någonsin gjort?' tjejen blev genast nyfiken och undrade nog lika mycket som jag vad det kunde varit. 'jag har strulat med Gustav' tjejen blev lite chockad och undrade om de varit fulla osv men enligt killen hade dom inte alls druckigt, det hade varit ömsesidigt från bådas sida. Jag kan inte förstå varför jag höll på att falla av stolen (som jag inte för satt på) men att de talade så öppet om hans homosexualitet var så annorlunda. Så ovanligt. Så.. 2012 Jag är varken för eller emot homosexualitet, något jag däremot älskar är när folk står för vilka dom är. Utan att skämmas!! Underbart!
Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Haha oj! Klart man blir nyfiken och bara måste höra mer! Jösses.... hahaha



kram

2012-01-21 | 21:26:51
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback