stänga av eller snooza

Har återigen kommit in i en period där jag kommer försent till i princip allt. Hatar det.. Känner mig så kass och blir så arg på mig själv, skärpning! I morse tryckte jag tydligen av larmet i stället för att snooza. Skoj! Fick snabba mig iväg till klubben där Johanna och hennes grabbar var så fick hundarna busa av sig. Leona fick vara med en kortis på slutet, överlycklig! Efter 1,5 timme är vi nu hemma Freja funderar på vad nästa drag ska bli. Hon funderar också över var Martin och leona tog vägen (de åkte till garaget) piper lite i frustration, något som tack och lov är väldigt ovanligt här hemma. Men otroligt irriterande när det händer, gäller bara att fullkomligt ignorera henne så tystnar hon snart! Något som är så otroligt störande är att hon slutat komma på inkallning, inte helt men tyvärr kommer hon på tok för sällan när man kallar på henne. Vilket gör frustrationen otroligt stor. Alla säger att man ska ha tålamod och vara lugn och bestämd men när hon sticker iväg en bit så fort man kommer emot bilen och det är dags för hemfärd sticker hon iväg en bit. Det går inte att locka med godis, inte heller att leka med en leksak, det jag får göra är att gå där ifrån en bit och leka med något så får man fånga henne när hon närmar sig. Åh! Ja känner mig så misslyckad!!! Blä.. Nu har hon blivit tyst iaf!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback