the night is over

Bjöd över björn, mela och Niklas igår. Lagade iordning lite middag, spelade lite spel. Väldigt trevlig kväll, alldeles lagom och maten var jätte god! Närmare småtimmarna blev det hemgång för deras del och jag och Martin tog oss 2 trappor ner för en cider/öl mycket folk där nere, första gången vi var där så sent. Inte direkt något ställe för oss så vi begav oss hemåt ganska fort. Det är ett ganska bra ställe om man bara vill ta en öl tidig kväll när de inte är så mycket folk. Inte för att jag är folk skygg men de blir så jäkla trångt där inne. Idag har vi mest sovit. Så himla skönt. Känner mig utvilad och kl 17 beger jag mig till jobbet. Men först en promenad med tjejerna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback