gemenskap

Vi brukar alltid tala om att vi inte har så mycket gemensamt, jag och min sambo. Han har sitt fiske och sina bilar som högsta intresse och jag har mina hundar. Men idag kom vi på att vi faktiskt har något gemensamt. Något som vi båda tycker är helt underbart.

Att åka iväg bara han och jag. Helt själva. Till något nytt matställe och äta riktigt god mat. Sån där mat som bara smälter i munnen och man inte vill sluta äta, förens magen hänger i golvet och man är tvungen att rulla därifrån. Att testa nya smaker, nya kombinationer och nya möjligheter. Det är något vi båda uppskattar mycket. Väldigt mycket. Mat, det är han och jag!
från oss båda. Så är ni i Skövde krokarna så ät där, ni kommer inte ångra er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback