Gräsänkan

Bloggandet har legat på is endel nu, har absolut inte funnit tid till att slå mig ner vid datorn och låta fingrarna studsa mellan tangenterna. Ledigheten har varit en riktigt bergochdalbana men allt känns ganska bra nu, jag har fått inse att man ibland måste släppa taget om de man älskar allra mest. Låta dem själva inse vad som är rätt och fel.. så det är det jag valt att göra nu. Vänta. Jag har haft 4 lediga veckor med min fina prins och vi har verkligen tagit hand om varandra och tagit till vara på varje dag. Det känns helt underbart. Jag vill inte att ledigheten ska ta slut men ändå vill jag så gärna tillbaka till vardagen med jobb hund och hem fix i stora drivor. Det händer så mycket det här året så jag längtar faktiskt inte till någonting. Jag är så himla nöjd Nu, fantastisk känsla som jag så sällan känner!
Idag beger sig mannen iväg till Norge med sina boys, det som finns kvar för mig är 10dagar i gräsänkans tecken. Ensam, (om man bortser från 3 inte fullt så små hundar). Men det känns bra. Fullgalopp ändå. Imorgon drar jag iväg på bruksläger, kommer dock att sova hemma då jag har Leona som löper och Cindy på besök.

Sommaren hittills har varit kanon. Vi har åkt dit vi är sugna att ta oss. Hälsat på våra familjer och myst med god mat och god dricka. Hundarna har varit med om mycket, nya platser, nya djur, nya människor. Många intryck och trötta hundar är något som alltid uppskattas.
Nu blir det gropen i soffan som blir min bästa vän denna kvällen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback