känslorna provrummet.

Blev en resa in till staden igår för att fylla på med lite nytt och fräscht inför sommaren. Trött på att inte ha några kläder att ha på mig.. Trött på att inte veta vad jag ska ha på mig. Nåväl. Finns alltid huuuur mycket kläder som hellst, men mest ska det vara stora tröjor, vida, genomskinliga. Och min kropp säger NEJ till sånna kläder. Det funkar liksom inte, jag ser ut som en stor jävla pansarvagn om jag sätter på mig en sån tröja. Trotts allt så har jag dock lyckats hitta en och annan som faktiskt sitter ganska vettigt.. men av hur många som jag testat?! Gah.. Om man bortser från de stora vida tröjorna så finns det faktiskt inte så mycket kvar. Inte så mycket snyggt kvar.
 
Testade ett par byxor igår.. En slim modell med regular midja.. De var skit bra på så vis att jag var tvungen att ha 2strl mindre än vad jag egentligen har Egoboost! Men.. hur fasen ser röven ut.. om jag drar ner linnet lite då.. men skämtar dom.. hur kan de göra byxor där röven ser ut som ett rejält fotbollsmål?! I frustration slänger jag av mig byxorna, och kollar inte på några fler på hela dagen.
 
Bikini testandet. Jag har fruktansvärt svårt att hitta en vettig bikini. En som sitter skönt, gärna när man står, sitter och ligger. En som sitter kvar när man badar (har tyvärr upplevt att den åkt av på tok för många gånger) Finns hur många olika sorter som helst. Haltineck går bort direkt,det funkar inte, jag går med kutrygg en vecka efter. Utan axelband, ingen aning om hur de ska vara.. men jag får B bröst av alla jag testat och det är inget som lockar mig. Jag vill helst gärna inte ha en bikini som ser ut som en BH, med raka axelband, ändå har jag 3st sånna hemma. En svart, En svart med orangea blommor på, och min favvorit, köpt i februari i år, orange skit fina detaljer.. meeeeen den passar inte. Vet inte varför, testat den flera gånger men den vill inte.. Så är det någon som vill köpa en bikini för.. 100:- (259:-) så varsågoda.. 
 
Så vad åkte jag hem med då? - 1marinblå och en svart tröja, paketpris Cubus. En T-shirt från Hm, underkläder. 
  • Jag behöver en personlig coach i shopping världen..
 
Kommentarer
Anonym säger:

Haha ja a du... Håller med dig, kläder är inte lätt mfn vad avundsjuk jag blev!! Vill också shoppa.!

2012-06-21 | 06:16:23
linda säger:

shoppingdag snaart!! :)<3

2012-06-21 | 21:36:56
Anna säger:

Tack för ett underbart inlägg! ett gott skratt så här på natten, och jag skulle verkligen vilja se hur ett "reält fotbollsmål" ser. Och även hur pansarvagnen kommer in i bilden. kram

2012-06-22 | 01:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback