Midsommar.

Idag är den dagen då jag efter jobbet gick raka vägen till kylen och hällde upp ett rejält glas vin. Midsommar, varmt som bara den. Kläning på och vinglaset i handen. Ut på balkongen och steka innan gubben kommer hem och ska dra med mig på något bus, vad det blir är inte helt bestämt än.
Gårdagen befann jag mig i dimma. En underbar dimma. Chockad över att jag för det första vågade ha Freja lös på planen vid klubben medan andra tränade brevid. Det var agility, bollar hit och dit. Skratt. mys. Chockad över att den lilla svarta höll sig till mig. Jag slängde boll och hon kom. Igen. Igen. Igen. Underbara hund.
Början till krypet påbörjades också.. Sakta men säkert.
Leona levde i sin egen lilla värld och höll nosen stadigt i backen. Ska bli spännande att se hur tävlingen går i Juli. Agility körde vi lite också, men som sagt.. damen ville inte fullt ut, hon ville bara tramsa ;)
 
Glad midsommar på er alla fina vänner. Nu återgår jag till balkongen och vindrickandet!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback