Fantastiskt.

Helgen har sprungit förbi och innehållt massor med överaskningar för alla inblandade. Fredagen höll sig lugn, tog en sväng till Martins föräldrar och påbörjade bromsbyte på peugeoten. Dessa jäkla bromsar! man blir ju som galen! I Lördags hämtade vi upp svärmor och åkte till Björklinge för blandras utställning, inte alls närvös var jag (konstigt nog) jag skulle bara få en bedömning på Leona och känna på hur det är att stå i ringen innan det blir dags att ställa Freja någon gång. 7Hundar i veteranklassen och Leona vann över alla!!! Inte alls väntat, jag blev så glad att jag höll på att börja grina. Vidare till finalringen tog vi oss. Innan det var dags för den blev det en uppvisning i dogshow ringen, perfekt att öva lite på freestyle numret vi ska hålla på forsmarksdagen, såg jätte fint ut tyckte många iaf :) (då var jag illamående så nervös jag var!!!) Dags för finalringen där det ställdes 10st hundar, allt från 6mån till 7år. Vi vann bästa teamwork!! Om inte det var nog så vann vi även BOS (bäst i motsattkön) Den som vann allt var en hane, jätte tjusig, vilket alla i den ringen var, men min fina Leona vann av tikarna ♥
Helt galen dag. Det har knappt sjukit in än, men när jag ser alla grejer jag hade med mig hem vet jag att det faktiskt hänt!

Leonas tjusiga rosetter. Tv: BOS, Bästa Teamwork, Bästa Veteran.

Åkte jag och hämtade min kusin och hans kompis som skulle spela Paintball SM på Söndagen. Tackomys på kvällen sen blev det sängen tidigt. Inte alls mycket till sömn blev det eftersom grannen hade stor party.. :/ Körde pojkarna till Uppsala, sen hem till svärföräldrarna för att bara ta det lugnt. Hundana sprang på ute på tomten och jag satt och gottade mig i solen. Sen hem och däcka i soffan, kallsvettades resten av dagen, sov sov sov. idag är jag iaf på benen, dock inte helt ok i kroppen än. Men idag är det dags för anställningsintervju, bara att pigga på sig och se så fräch som möjligt ut!! Wish me luck!

Kommentarer
Pernilla säger:

Supergrattis! Bra jobbat :D

2012-05-21 | 18:21:31
Bloggadress: http://xpernillax.blogg.se/
linda säger:

åh, jätteroligt att det gick så bra för er!! :D



vaaad för anställningsintervju? :) lycka till!!

j

vad gör ni på lör-kväll? jag vill att ni ska umgås med oss då :):)

2012-05-21 | 22:04:57
Hanna säger:

Coooolt :)

2012-05-22 | 06:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback