Fantastiskt!

I söndags blev det rallylydnadskurs med Tina. Våra kursdeltagare är super duktiga och verkar tycka det är skoj med Rally! Efter kursen tog jag och gick banan med Freja, Fick upp bra kontakt och hon lyssnade fint på mig! Trotts agility störning vid sidan av!

Igår var det allmänlydnadskurs, Freja Ägde! Grymmt jävla duktig hund jag har!!! Hon var super. Fantastisk. Underbart rolig att jobba med igår. Lätt för att ta kontakt med mig trotts störning från de andra i kursen. inkallningen gick, klockrent. Stannakvar både i sitt och ligg gick.. underbart. Denna känslan, att ha världens roligaste schäfer att jobba med, den är härlig!!!
Tog en sväng på planen med Leona också. Hon svängde om sina lurviga riktigt ordentligt. Super duktig hon med, min fina!

Idag bär det av hem till Tina för att spåra. :)
Kommentarer
Anonym säger:

Härligt att ha den känslan ibland :)

2012-05-15 | 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback