Limpidimpi

Så fort jag sätter mig vid datorn kommer jag på så mycket jag skulle behöva göra, som nu. Diska. Vika tvätt. Mata och Promenera hundar. Men ibland behöver man bara lägga allt åt sidan för ett ögonblick, och försvinna in i sina drömmar. Bort från alla måsten och tvång. Dock varar det inte så länge eftersom jag verkligen behöver fixa iordning en del inför en helg, bara jag och tjejerna.
Om jag har turen att sluta i vettig tid idag, blir det en sväng för att möta upp Hanna för Hundträning. Om inte så blir det bara en lugn hemma kväll, beroende på när jag kommer hem. Martin och grabbarna ska iväg till Älvkarleby och fiska. Hämtade upp husvagnen igår och tji fick vi när vi inte fixar saker så fort det går sönder. Martin kör ut husvagnen, PANG! började fundera på vad det var som hände, tills jag ser att Martin drar som en galning i handbromsen.. totalt trasig. Den gick av. Gah... jäkla bilar. Nåväl.. drygt att inte ha handbroms när man är ute och åker med husvagn, men förr eller senare hade den gått sönder iaf. Nu blir det att köra den till garaget på måndag så grabbarna får ta hand om den..

Nää nu får jag väl beta av min to do ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback