Maj maj måne, jag kan lura sig till skåne

Dagarna springer på och vi har nu klivit in i Maj månad, vilket känns underbart! Solen värmer lagom skönt och vårjackan kan man tom ha på sig :)

I Söndags lämnade jag hundarna, Leona till svärföräldrarna och Freja till Sara. Nervös för att Freja återigen skulle bli dålig i magen och tvungen att hämtas. Första natten hade gått sådär, inte vidare många timmars sömn hade stackars Sara fått eftersom lillan flåsade och gnydde. Lite kass i magen dagen efter men med lite ris i kistan blev damen bättre och var pigg och trevlig resten av vistelsen hos Sara. I går hämtade jag hem henne och det kändes så bra! Sara sa att hon gärna var hundvakt igen, vilket är väldigt kul att höra :)
Medan hundarna var bortflugna avnjöt jag och Martin en super god champagnefrukost hos Linda och Magnus, vidare för att kika lite på forsränningen och sedan till Ekonomikum med 20.000 andra människor.

















Stekande sol, svalkande dryck och härligt sällskap. Äcklig pizza till lunch utanför Lindas place, och sen bar det iväg till en hemma fest en stund. Varken jag eller Martin umgås något vidare mer värden för festen så vi kände att det passade bra att gå vidare efter någon timme, upp på staden för en donken måltid och sedan vidare till terassen och plock för goda drinkar. Tidigt hemgång och vaknade pigga och glada dagen efter!

Kanon dag/kväll/natt. Synd bara att ingen mer än oss var sugna på krogen :/ Men det får bli nästa gång :D Nu taggar vi om inför helgen då syster och joakim kommer. Det blir hundpromenader, alkohol och grillning på schemat! Innan dess lite jobb!

Kommentarer
Hanna säger:

Åh vilket härligt valborg! :) Skönt att det gått bra för bÅda hundarna också!! Träna snart???

2012-05-02 | 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback