Om jag bara kunde försvinna ett tag, blir allt bättre då?

Efter en undebar helg i Götet så hamnade jag rakt tillbaka till vardagen igen. Långa dagar och snurriga nätter. Har tillbringat mycket tid med min lilla och massor med lösträning. Jag har lyckats uppnå mitt mål, att ha henne lös på cykelbanan! Stolt över mig själv och framför allt över hunden som väljer att vara vid min sida.
Precis kommit in efter en bustur i snön, lös schäfer =glad schäfer. Matte nöjd hunden nöjd. Allt är som det ska på den fronten.
Samtidigt som julen närmar sig med storm steg och jag ångrar stort att jag tog jobbtider under juldagarna, längtar efter min familj och vill inget hällre än att få tillbringa lite tid mer er ett tag.
Nu ska jag återgå till mina juldukar och stakar så får vi se om det blir lite mysstämning
Kommentarer
Sofie säger:

Förstår dig! Har för första gången nånsin inte tagit massa extra pass över jul. Kommer bli ledig flera dagar innan o under julen! Längtar som sjutton! Kan du inte åka till familjen en sväng innan eller efter julen då? Jul är ändå familjens högtid, massa mys osv

2012-11-29 | 15:15:28
Pernilla säger:

Håller med Sofie, julen känns som familjens högtid och "träffpunkt". Vi ska vara hos Rikards föräldrar över jul men sen jobbar jag också i mellandagarna. Träffar min familj över nyår istället.
Håller med dig om julstämningen, den har inte kommit än :S

2012-12-01 | 17:40:43
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback