slag i magen.

Tisdag. Denna jävla skit tisdagen!!! Fan vad jag just nu hatar mitt liv lite extra. Jobbat med humöret hela jävla morgonen och när jag kommer hem ligger brevet från Akassan där som bröt ner mig helt totalt. Jag har jobbat för lite på äldreboendet och därför får jag inga pengar från Akassan. Det jag jobbat på de andra ställena spelar ingen roll. SKOJ! så.. nu finns det verkligen inget hopp kvar. Jag skulle få mer pengar om jag slutade jobba helt och gick på socbidrag.. är det verkligen så det ska vara? Jävla skitstövlar som sätter jävla skit regler! Om jag jobbade tillräckligt skulle jag ju inte behöva komma till er! 
Fan.. helt jävla tom inombords, känner att jag bara vill ge upp.
Orkar.inte.mer.
 
Kan inte sluta fundera på om jag valt fel väg i livet. För just nu känns det verkligen så.
Kommentarer
Sofie säger:

Är de för de är omvårdnads à kassa så dom andra jobben inte duger eller? Isåfall finns ju alfakassan och unionen mfl som alla sorters jobb är välkomna. Men håller med, de ska inte löna sig att gå på soc, de är ju det sista man vill! Man vill ju jobba in sina pengar.

2012-11-06 | 12:58:11
Pernilla säger:

Håller med Sofie, det ska inte löna sig att gå på soc... Sjukt hur vriden världen är ibland med tanke på många regler och lagar.

2012-11-06 | 20:12:58
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback