allt börjar gå åt rätt håll

Funderar allvarligt på att köpa trisslotter för hela lönen och bara hoppas på att man skrapar fram en och annan miljon. Finns så oerhört mycket jag vill köpa.. självklart bara hundgrejer.. och självklart inget vi verkligen behöver. Men som vi vill ha! haha. Tur att jag fyller år snart.. då ska jag skriva ner allt jag vill ha på en lapp och lägga under huvudkudden, sen är det bara att hoppas att "någon" finner den och gör min önskan uppfylld. Kanske borde sätta upp ett par stycken lappar i lägenheten så att "någon" inte missar dom.. haha skämt och sido.. fingrarna kliar och Canis sidan är första sidan jag går in på när jag startar datorn!
 
Det funkar bra med dogsen nu. De bråkar inte. Allt är precis som förr.. de springer på som vanligt och inget allvarligare än lite vardagsgruff. Jag har inte haft dom lösa igen tillsammans. Men i morgon blir det så.. vill gärna inte släppa Freja lös hur som helst utan någon inhängnad eller lina. Och att leka i lina är ingen bra idé ;) Dock har jag nog kommit på en brytning nu.. vattenspruta!! Ska införskaffa mig en liten rackare som får plats i jackfickan sen ska vi bege oss ut på kattvakt för att testa mitt nya knep. Hur tycker ni att det låter? Sanningen nu!! Igår fick Leona springa av sig i spåret tillsammans med Elisas lilla valp.. mest störigt tyckte Leona som höll sig för sig själv en bit bort. Sprang som en galning fram och tillbaka i skogen.. hon är verkligen som en valp när man släpper lös henne ♥

Sen fick Freja komma ut och träna lite vardaglig inkallning. Lina på och morsan var passiv. Men hon kom fint varje gång jag ropade och blev rikligt belönad med både leksak och godis.. tillsist började hon komma till mig utan att jag ropade och då kände jag att det var läge att sluta träna. #Man ska sluta när det går som bäst#
 
Imorgon blir det ytterligare ett seminarie på Arbetförmedlingen, denna gången med handel inriktning. Efter det en intervju på krogen där dom sökte folk. Känns som att det börjar ljusna lite :) Avslutar vistelsen i staden med en fika med fina Linda ♥
Kommentarer
Pernilla säger:

Vattnet kommer funka perfekt! haha, Sippan är livrädd bara sprayen kommer fram. Köpte en mini på ÖB, passar fickan jättebra!

2012-10-25 | 21:41:35
Bloggadress: http://hedeforsenssippi.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback