återigen tråkprat

vad ska man bli? Kan inte sluta fundera på vad jag ska bli, vad jag ska jobba med i framtiden och Hellst nu. Jag vill inte sätta mig i skolbänken flera är framöver, dels har jag inte möjligheten eftersom jag har hundarna och att plugga heltid på vid en skolbänk finns inte på min karta. Att lämna dem på dagis eller hos dagmatte går inte, mamma hjärtat skriker något så otroligt när jag redan nu ibland tvingas hitta en hundvakt över dagen. Att sätta igång och plugga flera år till något jag Kanske vill bli, är inte heller något jag är sugen på. Och det känns verkligen som att jag borde skaffa en utbildning så jag lättare hittar ett fast jobb.  Det andra alternativet jag har är att leta vidare och hoppas på turen att jag ska finna det rätta jobbet som är inspirerande och roligt många år framöver och att jag har chans att utvecklas och gå uppåt i företaget.  Det där lät som en arbetsansökan. Men det är detta jag funderar på dagarna i ända, med paniken att tiden rinner på och jag bara blir äldre.  Så.. vad ska man bli?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback