Öppethus

Haft en sjuk vecka.. jobbat. Varit på utbildning. Sen Öppethus på klubben. Känt mig otroligt slut och galet stressad denna veckan men gårdagen var lätt värt det. Underbart väder, mycket folk. Nöjda hundar. Så jäkla skönt!! Älskar att jag har så underbara människor runt omkring mig som håller mig på spåren och gör mig så glad!
 
Fina Hanna var även vid min sida denna dagen. Tränade lite passivitet under öppethus tiden och när alla åkt blev det agility och flybal! jätte duktiga var dom och Teja fattade nog fortare än Hanna hur flyball lådan fungerade ;) läckert att se hur fort det går för en hund att fatta!

 
Helt klart en Underbar dag med underbara vänner :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback