Vänner

Det finns få människor där ute som verkligen får mig att må bra. Får mig att le när det enda jag vill är att tjura. Får mig att känna mig behövd och som en vän. Trotts att dessa människor är få, så har jag hällre få sånna vänner än flera stycken som får mig att känna.. ja vad ska man sätta för ord på det som jag emellanåt känner.. frustration.. nä.. irritation.. ja kanske, inte vet jag. Men att ha vänner som alltid får en att dra på smilbanden och känna sig viktig det behöver alla. 
 
Jag tycker om er för att ni är som ni är. Jag tycker om er för att jag får vara en del av ert liv och för att ni vill ha mig som vän. Tack!
 
Kommentarer
Pernilla säger:

En vän är en ängel som lyfter dig när dina vingar har glömt bort hur man flyger <3

2013-04-14 | 13:07:03
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback