Årsmöte

igår var det dags för årsmöte på Östhammarshundungdom. Tacomys med medlemmarna sen blev det möte och gå igenom året som varit. Tackade av Ordförande Anna, ledamöterna Susanne och Josefin. Fikastund och härligt snack (Hundar så klart) och sen levererade Anna ut 3 rosa stora rosor med ett fint tal till varje ros som gjorde att tårarna rann på de flesta av oss. Urs.. jag är verkligen ingen som gillar att gråta ofentligt. Men När man blir så rörd så kan jag inte hålla tillbaka tårarna.
 
Nu sitter jag alltså som ordförande för klubben. Det känns stort. Galet stort. Med det stödet jag har från vår styrelse samt Anna, vår gamla ordförande så känns det riktigt bra. Jag tror det här kommer bli ett klockrent år som kommer innehålla galet mycket hund!
Kommentarer
Hanna säger:

Du kommer fixa det galant!!

2013-02-25 | 22:29:57
Pernilla säger:

Tack för dina fina ord i min blogg och stort Grattis till klubbens ordförande!!

2013-02-26 | 20:23:42
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback