Det där med bilder.

Jag är så sjukt dålig på att ta bilder. Och när jag väl tar kort orkar jag inte lägga in dom på datorn och sedan ut på bloggen. Om jag bloggar via mobilen blir alla bilder snea/på sidan.. alltså inte som dom ska. Sjukt tråkigt!
 
Idag kom den efterlängtade bollen. Den som jag och Hanna köpte likadan på stora Stockholm som dom då sa var outstanding. Både jag och Hanna föll pladask, självklart skulle vi ha en boll som verkligen höll!
125kr och den höll en gång. Sjukt tråkigt. Skickade ett inte allt för trevligt mail och nu ÄNTLIGEN kom en ny boll! Ska man behöva vänta så jäkla länge?! jaja.. vi har fått våra bollar.. och de ska självklart invigas!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback