fulltös medvetslös!

-3 grader och strålande sol.. tackar schemaläggaren och vädergudarna för att dom sammarbetat så bra att jag var ledig idag :)
Dagen började med koppelträning för lillfräset som avslutades med att hämta och lämna bollar. Nosaktivering för Leona. städa. Sen impuls promenad med Freja. 4km, stannade för att borsta henne och lite träning bland änderna. Trevlig promenad i friskt väder. Trött schäferflicka och matte avverkar en massa måste-göra-innan-jobbet-grejer
Fantastisk känsla i kroppen och kan inte riktigt sluta njuta av livets läckerheter,. Fullt upp att göra på hundfronten. Sätter mig som ordförande på klubben nu i Februari.. så har en del att fixa innan dess. Känns bra faktiskt. Härlig styrelse och härliga medlemmar :)
 
Ang förra inlägget, självklart menade jag fysiskt och inte psykiskt. Sen är det fruktansvärt svårt när man känner sig så "ut pekad" Andra dagen var mycket bättre. Jag valde att inte ta med freja eftersom jag hade en sån olustig känsla i kroppen, vad jag än valde så skulle jag ändå bli konfronterad och bli tvungen att försvara mig. Andra dagen gick som sagt mycket bättre.. Jag måste helt enkelt försöka formulera mig bättre eller hålla tyst.. nu visade det sig dock att det var många som tyckte denna mannen var lite halvskum!
 
Jag älskar mina flickor och skulle aldrig någonsin tänka mig ett liv utan dom.
Oavsett hur dryga dom kan vara ibland så är dom ändå de bästa!
 
 
 
Kommentarer
Hanna säger:

Tror du inte hästar kan ligga ner? Haha, hon rullade sig, och ja de var inne ;)

2013-01-23 | 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback