Hundträning

Vaknade tidigt och parkerade mig direkt framför datorn för att ordna upp en massa papper för klubben osv.. 2timmar senare bilar jag iväg till klubben för att möta upp Jenni och hennes busar. Tränade med Freja och visade att vi klarat läxan sedan sist väldigt bra :D Fick ny läxa som vi ska träna på och sen spanade vi när Jenni och Draken tränade vilket gjorde mig ännu mer tränings sugen! Jätte duktiga är dom och jag önskar så att jag hade Jennis stämband!! Växla från pipigt glatt till mullrande arg! När jag är arg låter det precis lika pipigt som när jag är glad ;) haha..
 
Stressade iväg till jobbet och avverkade 3timmar med mina fina gamlingar. Hem och tränade på parkeringen med Freja, hon skötte sig bra och jag hade henne tom lös!! Gick igenom lite moment i lydnaden med fokus på kontakt och platsen. Ut med Leona en sväng och hon är ju otrolig min fina fina tjej! Sjukt fult fotgående men lyder minsta vink man gör! Och när jag belönar.. då spritter det i hela kroppen på henne vilket gör att jag vrålar i ännu mer!! Underbar känsla som säker kommer leda till att vi blir vräkta pga allt oljud ;) haha
 
Middags intag nu, en afrikansk omelett med grillad kyckling.. jag har gjort maten och den blev göör god! Belönar mig själv med en påse godis i soffan sen ikväll! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback