Lööördag

helg igen.. känns som att det var helg för någon dag sen.. dagarna går obeskrivligt fort.
 
Trivs på nya jobbet och börjar komma in i de nya rutinerna. Att vakna tidigt på morgonen har dock aldrig varit min grej och vet inte om det någongång kommer bli det. Mår som ett blockmongo varje morgon och vill inte. Vill inte gå upp ur min mjuka, varma säng. Vill vara ligga kvar och sussa. Så fort jag sätter mig i bilen påväg till jobbet piggnar jag till.. och kan börja dagen på allvar. Det gillar jag. Att åka bil på morgonen. Lyssna på mixmegapol på hög volym och sjunga med i låtarna med min skrovliga morgon röst. Väl på jobbet säger det bara pang och sen är det hemgång. Och jag somnar stenhårt strax efter 21. Pensionärsvarning på mig.
 
Idag slutade vi tidigare på jobbet och jag tog mig till Herrgården och lät Freja springa av sig lite. Bröt henne två gånger när hon ville sticka.. först vrålade jag NEJ men det hjälpte ju inte.. när jag sen sa HEJDÅ då vände hon sig fort som attan och drog tillbaka till mig! haha det har lönat sig att köra iväg med bilen från henne. Kanske har hon lärt sig att morsan drar ifrån henne om hon inte kommer. ;) Lyckad promenad och vid ett flertal gånger kom hon fram till mig utan att jag behövde locka in henne! ♥

Leona fick busa lite med Elisas Zero som kom förbi en sväng.Hon är visserligen inte så mycket för att leka men lite bus blev det iaf. Nu sover doggarna och jag passar på att ta en flaska stärkande nu när jag är ledig i morgon!
 
Kommentarer
Hanna säger:

Så himla glad för att du kunde bryta henne! Fin Fräs! :) Jag säger de om o om igen, du kommer lyckas med det du vill med henne! Glad också att du fått det nya jobbet och trivs så bra! :))

Men gud ;)

2013-01-26 | 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback