semester

Imorgon klockan 13 går jag av jobbet för en veckas semester! tjoho!! Bilen ner till mamma med lilla Freja sen blir det kennelläger fram till söndag. Ska bli så himla kul att bara vara hon och jag några dagar.

I Lördags blev vi bjudna på middag hos Linda och Mange vilket ledde till utgång och en rejäl bakfylla dagen efter. Trotts det tillbringade jag större delen av dagen på klubben med träning med uppvisnings gruppen. Hundarna fick busa med Johannas Ozzy medan trappen oljades in och fönsterluckorna målades.


Sen blev det om snabb dejt med Elisa och zero för lite bad vid rastsjön.










Idag är det städning, tvättning och packning som står på schemat och ikväll har jag vardagslydnads kurs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback