Slutet av Juni

Det är redan slutet av Juni. Känns som att somaren nyss började men nu är vi mitt inne i den och måååste passa på att njuta varje dag. Lediga dagar spenderas med hundarna. Freja körs på hård träning, lydnad varvat med spår har det varit sedan lägret. Det börjar ta sig! Bara jag slutar upp med mina onödiga tjatiga kommentarer och allt annat tix jag har för mig så kommer nog detta gå riktigt bra :)
 
Midsommaren kom och gick snabbt över. Det blev en sväng till pappa för att mysa med han och hans familj. Många många hundar på litet utrymme gick riktigt bra det med. Hundarna var helt slut när vi dagen efter tog bilen hem för att mysa med husse i soffan framför en bra film *bakis häng*  Upp på tok för tidigt på Söndagen och iväg på en bilresa ner till Trosa för att testa på rapport med Hanna och Teja. Rikitgt riktigt kul var det! Freja skötte sig jätte fint. Kom när jag ropade och sprang med en högt tempo både till och från mig!! Något som förvånade mig var att hon ylade en omgång i bilen.. aldrig hört henne göra något sånt men men.. ;)
 
 
Väldigt lärorik dag. Nu gäller det bara att hitta någon i närheten som vill köra lite rapport skick med mig :)
 
 
Kommentarer
Hanna säger:

Vi får träna lite tillsammans! Igår var Jenny med och körde några skick med oss, gick as bra! :)

2013-06-26 | 08:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback