Gräsänkan.

Mannen i huset har varit borta med grabbarna hela helgen. Vilket inneburit en riktig tjejhelg för oss här hemma. Fredagen bjöd på en mysig date i soffan med min fina svarta till en rikgit tjej film som fick känslorna att fladdra omkring i magen. Igår blev det en toppen dag på jobbet, jobbade så att svetten rann och det var så himla kul!!! Hem för att promenera och aktivera hundarna.. motivationen var dålig men då har jag så fina vänner som lyckad locka fram lite energi i mig så jag tar en rejäl promenad och hittar på lite bus. På kvällen kom Malin och Freja betedde sig riktigt bra. Hon brukar bli lite väl mycket när man har gäster. Ska gärna spela lite allan och flamsa runt för att få uppmärksamhet. Men hon ver riktigt trevlig faktiskt.
 
Planerna på att träffa Hanna idag dog ganska snabbt när man vaknade med torr dunkande huvudvärk. Återigen blev det en härlig promenad med fina Pernilla i andra änden av luren som gjorde att det blev en lång och fridfull promenad med hundarna idag. Snart ska jag dra iväg på möte med hundungdom. Ska bli spännande att se vad dom tycker om min idé, mer om det sen :)
 
Ikväll kommer min efterlängtade man hem igen.. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback