Kursavslut och kursstart.

Jag vill gärna skriva värsta inlägget om gårdagen som bara blev för mycket. Droppen i kannan som gjorde att det började rinna över och jag grävde ner mig helt i mig själv och kände att den jag en gång var, är för längesen borta. Självförtroendet är spårlöst försvunnet och jag hatar det. För jag vet att jag är bra och jag vet vad jag kan. Dagar som igår känner jag inte igen mig själv. Det är inte jag att gå runt och grubbla och trycka ner mig själv med en massa skit som jag innerst inne vet inte stämmer.
En del av mig säger att jag ska fan visa dom jävlarna som inte tror på mig, att jag är bra som jag är. Men en annan sida säger att det är lönlöst jobb. Det svåra är att "vara jag" inför människor som gör mig osäker. Det blir bara pannkaka av allting. Allt händer lite samtidigt nu och jag känner att jag verligen skulle behöva ett skjut uppåt nu för att verkligen må bra. Samtidigt som jag ser fram emot resan ner till Skövde nästa vecka, träffa mamma och lillasyster. Umgås med pappa och stora syster, så kommer det ändå bli en riktig skit resa. Begravningen. Fuck vad jag hatar att ta farväl av människor som har valt att lämna oss.
 
Idag är iaf en bra dag. Kursavslutning för Mixkursen i skogen med spår, uppletande och lite annat smått och gått i 4timmar. Sen bär det av mot nästa kurs som är första gången vardagslydnad. Ska bli sjukt kul att se vad det är för individer med på denna kursen. Hoppas att regnet inte skrämmer iväg folket idag.. eller att regnet håller sig borta.. det vore allra bäst :) En dag helt i hundens tecken och den känns så himla bra.
Kommentarer
Sofie säger:

Det är tur vi har hundarna som tvingar ut oss och får oss att le även när dagarna är tunga! Snart vänder det och är din tur att ha lite flyt! Kram på dig sålänge!

2013-05-19 | 09:40:19
Hanna säger:

Lilla vännen... :( Har tänkt på dig sen vi pratade igår.. Hoppas hund dagen blir lyckad <3

2013-05-19 | 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback