värme och vårkänslor!!!

Strålande solsken och värme, kan man ha det bättre? Veckorna som gått sedan sist har varit som en Bergochdalbana känslomässigt. Jag har inte orkat med mina funderingar i huvudet och försökt ta fram tankarna när jag orkat bearbeta allt som hänt. Självklart händer allt samtidigt!

Samtidigt som livet känns ledsamt och tråkigt så känns det också pirrigt. Fjärilar i magen, fina vänner, härliga hundar och en underbar familj och sambo. Jag tycker så mycket om alla ni som finns. Ni som orkar med mina veliga samtal om allt vad det nu kan vara. Jag tycker om er som får mig att skratta så hysteriskt att jag får ont i magen!

Dagarna springer på snabbare än någonsin, måste passa på att njuta av solskenet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback