Happyface!

Lyckligare än mig kan ingen vara!
Hundträningen går bara uppåt just nu, med risk att jag både tröttar och nöter ut mina tjejer så tränar vi på varje dag. Spår flera gånger denna veckan, lydnad varje dag och sen fyspass några gånger. Shit pommesfrites. Så jävla kul. Vilken träningslust jag har.
 
Platsliggningen har alltid för mig varit ett hat objekt. Något som är sjukt tråkigt, och svårt att få till riktigt bra. (låter hur enkelt som helst att hunden ska ligga still några minuter bredvid andra hundar med matte 30m bort- Men tro mig.. det är inte så lätt som det låter)
Fick tipset av min fina Hanna att ta kontakt med en fd klasskompis till oss, och TACK för att jag gjorde det. TACK Jessica!!! Jag har till och med fått lust att träna platsen. Shit shit shit vad kul det är med hund. Shit shit shit vad skönt det är med trötta nöjda hundar.
 
I mina ögon är mina hundar redan på Elit, med sin härliga attityd på planen kommer vi kunna ta pallen från vem som hellst, speciellt nu när jag ärså här träningskåt (ursäkta ordet)
 
Jobb idag och i morgon vilket inte alls gjorde något då det blev en långis efteråt och fokus på platsen idag.. hundarna nöjda och sover... i morgon återstår att se vad som händer. Kanske borde jag unna dom en vilo dag trotts allt....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback