soligt väder och aktiviteter i drivor!

Så fort solens strålar letar sig fram genom molnen så får vi extra energi här hemma. Pysslar i trädgården och aktiverar hundarna om vartannat. Fan vad jag är förälskad i våren. Att få se allt vakna till liv, dag för dag. Mitt hjärta rusar och fjärilarna i magen fladdrar runt i hela magen!

Spåret har gått otroligt bra med Freja, hon är inte helt fäst med markeringarna än men sakta sakta börjar hon markera dom fint. Det där med rådjur är fortfarande ett stort hot i vår relation. Hon är väldigt viktigt intresserad men skickar man ut henne på ett bruksspår mitt bland rådjurens strövområden så spårar hon fint.. annars är jag lika med luft.
Lydnaden flyter på och jag märker att damen börjar få tassarna på jorden och landar i sin personlighet. Hon börjar tycka att det är roligt att träna med mig och jag tycker det är roligare att träna!







Leona min älskade Leona. Lugnet själv.. hon njuter verkligen av livet på landet och hänger med på alla aktiviteter som bjuds.




Cindy, pappas hund, är här nu i ungefär en vecka. Hon är som en filbunke. Finns men märks inte! Hon verkar också trivas med livet på landet.




Och ingen kan vara lyckligare än mig med huset fullt av hundar ;)



Detta är min nya kärra! Super nöjd!!! Nu letas det bur till hundarna så dom också får åka finbil!


Kommentarer
Morbror J säger:

Ha en trevlig helg!

2014-04-12 | 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback