tiden läker alla sår.

Om tiden läker alla sår vet jag inte riktigt om det stämmer. Dom kanske slutar blöda, men helt läkta blir dom inte riktigt. Dom går upp och ner, vissa dagar märker man inte av dom medan andra dagar värker dom mer än någonsin. För några dagar sedan tänkte jag på henne väldigt mycket. Varför hon valde att gå den vägen hon gick, men främst tänkte jag på att jag verkligen vill dela mitt liv med henne. Ha henne som en del av det. Berätta och visa vad som händer och sker. Jag tänkte på var i livet hon skulle befinna sig om hon var kvar. Hon kommer aldrig åldras. Inte med oss. Vi kommer alltid minnas henne som ung och fräsch.

Finaste vän, jag hoppas du har det bra där du är nu. Här kommer du vara evigt saknad <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback