vinter!

Snön har äntligen återvänt igen. Nu är det ljusare ute, men också kyligare.. ett extra plus är att jag är ledig tre dagar nu så vi hinner med massa bus i snön. Igår var vi hemma hela dagen, långis på morgonen. Fick fin besök av Elisa och sen åkte jag och Freja skidor fram och tillbaka till vägen för att slipa lite på framåt kommandot ;) det gick... tillsist. Bus i snön och hämta lämna övningar. Sen hängde Leona med ut och höll sällskap vid skottning och sopning av bilen. Hundarna var riktigt nöjda och jag också!!

I morgon ska jag försöka mig på att båda drar mig.. antingen på skidor eller pulka.. hoho, det kan bli både en hiss eller rejäl diss. Antingen kommer det gå sjukt bra och vars hysteriskt roligt.. Eller så kommer jag slå mig ordentligt och hundarna börjar slåss.. :0 nåväl, mitt mål är i år att få båda hundarna att dra mig på ett kontrollerat sätt. uppdatering i morgon!








De två sista bilderna är tagna i onsdags.. inte ett spår av snön. Dom översta är från igår, och idag har de snöat mer!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback