Självförtroende

Hade jag kunnat ge mig själv en örfil så hade jag gjort det.. hårt. Blir så less på att självförtroendet sviktar just när jag behöver det som mest. Skinn på näsan och visa alla att jag visst kan.

Det är inte alltid det räcker med viljan till att göra något. Man måste ha lite jävlar inamma i sig också, jag hade överdrivet mycket sånt när jag var mindre men så fort jag sätts inför prövningar nu så smälls jag omkull av mig själv. Att det inte kommer gå.

Den känslan fick jag på förra tävlingen, att jag borde skita i det här för det kommer aldrig att gå. Vi har det ju trevligt och kul ihop när vi åker iväg men känslan att inte nå poängen som krävs är fruktansvärd. Jag måste jobba så himla mycket med mig själv och sätta mig själv i första rummet.
Om en vecka är det dags igen för att entra planen. Vi ska gå dit för att ha kul och för att vi kan..!
Kommentarer
Anonym säger:

Älskade vän! Släpp kraven så kommer allt gå lättare. Tänk inte så mycket, bara gör. Ni kan det så lägg energin på att bara göra :)

2014-07-28 | 08:42:16
hanna säger:

Oj jag vågar visst inte ge till känna så det blev anonymt ;)

2014-07-28 | 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback