känslor!

Känslan som uppstår när allt bara faller på plats. Efter tårar, gråa hårstrån, svett, smutsiga kläder och otaliga timmar. Tålamod, konsekvens, skratt och glädje.

Plötsligt händer det när allt bara faller på plats. När du och jag blir vi. Och jag vill vara med dig jämt. Alltid. Föralltid.

Spåret idag satte verkligen startskottet för all träning och allt jävla slit. 4av 5föremål hittades. Attityden och lusten i spåret, den var underbar. Så på men ändå noga. Apporterna markerades riktigt fint. Attityden idag. Du &Jag känslan. Lusten att vara med matte och inte med någon eller något annat. Jag älskar den. Jag älskar dig.







Vår framtid ihop ser väldigt ljus ut!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback