2014

Det nya året har tagit fart och jag blickar tillbaka på ett 2014 som varit helt otroligt bra!
Massvis med hundträning som självklart gått både upp och ner men i slutändan med riktigt bra resultat. Frejas och min relation blir bara bättre och bättre ju mer vi umgås och Leonas attityd och ork är helt fantastisk! Jag har två helt olika hundar, som är helt underbara och betyder så mycket för mig.

Här hemma har året bjudit på renovering av huset, och att tillbringa en vår och sommar med en stor trädgård är ju helt magiskt. Vad gjorde man om dagarna när man bodde i lägenhet?! Nu rensas ogräs, gräs klipps och när vintern kom så skottas det snö och pyntas. Jag älskar livet på landet och vårat lilla hus.

Även fast vi kantades med lite motgångar och bortgång av en kär släkting så ser jag tillbaka på 2014 med ett stort stort leende.

2015 har tagit fart och målen är både många och höga iår. Nu ska vi inte bara se resultat i träningspassen utan även på papper. Hundarna har mål och även jag har personliga mål som jag vet att jag kommer att klara.
Jag är så jäkla laddad och taggad på detta året så det är helt sjukt! Bring it on!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback