energy out.

helt tom på energi nu. Helt tom. Blev närmare 4 timmar på äventyrsbadet. Bara jag och Nicki. Jätte skoj hade vi, skrattade som galningar och tror att dom flesta som såg mig i barnvattenkanorna tyckte jag var en tönt.. så ännu roligare blev det. Åkt en massa rutchbanor, hoppade bland vågorna och åkte med stömmen, Vatten fall och ute bad. Nice som fan!! Men som jag sa, jag är helt slut. Fixade iordning lite rotfruktsgratäng och korv till oss till middag när vi kom hem och sen blev det en långis med Leona och nu ska jag snart slänga mig i soffan och bara vara :)

Kommentarer
Linda säger:

Ojojoj, ett omedvetet blogguppehåll råkade det bli! Tur att du har koll på mig så att jag skärper mig ibland! Nu har du lite att läsa igen ;)

Myspys du o lillasyster har det då =)

2010-08-24 | 11:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback