Kryssning

idag drar jag iväg på en kryssning med mina förra arbetskamrater från donken. några av dem iaf. Ska bli spännande och kul hoppas jag på. Sitter och försöker boka bussen från Uppsala men måste ha bokningsnummret vilket är lite klurigare att få tag på. Men vi får se hur det går.
Igår tog vi en sväng med båten. Mycket trevligt, blev väldigt stolt över Leona som skötte sig väldigt bra. Satt stilla och bara njöt. Senare på kvällen blev det lite fiske för min och martins del. en och annan Sutare, vilket innebär att jag numera även har ett PB i sutare på ca 2kg :D weeii..
Filmen i måndags var bra. Det fick bli Robin hood. Den var bättre än vad jag trodde, och jag och martin fick sällskap av Linda och Magnus :) myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback