lilla huset på prärien.

nu ligger vårat gamla boende på hemnet.se om man har lusst att kolla in. Jäte fina bilder på det och man märker att de stylat till det lite extra för att få fram det mysiga i huset. Bli dock inte kära i huset. Ni som har vart där vet ju hur det var. Och driftkostnaden har dom tagit lite väl i underdrift. den var en bit över kan jag då påpeka. Sorgligt att folk som säljer stora grejer som hus/bil /båt lurar varandra. De talar inte om om det finns något fel på "varan" utan håller sig gärna långt borta från sådanna satalsämnen där det kan komma upp. I stället framhäver de det possitiva och talar gott om "varan" tråkigt tycker jag att man ska behöva lura folk men sammtidigt är det ju smart av säljaren, om man vill se det så.

Blä blä jag tycker iaf att det är dåligt att lura folk. fegt.
jaja nu ska jag iaf gå en lång.. och jag menar lååång promenad med min kära hund. Vi ska promenera runt sjön är tanken. Vill att tiden ska gå lite extra fort idag eftersom jag inte är på toppen humör direkt :( vet inte varför ingen speciell anlening tror jag. Vaknade kanske helt enkelt på fel sida :P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback