Plötsligt händer det!

Nej jag har inte vunnit på triss. Idag har det äntligen blivit den dagen. den dagen då vi äntligen ska få flytta in i våran lägenhet. Den är dock inte helt klar med renoveringen och det blev fel tapet i köket. Men dom fixar, gör om och gör rätt :D så idag ska vi åka runt i Uppsala som galningar och handla nya möbler att fylla vårat hem med. Vårat hem!!!! weeeii.. jaja jag får väl inte sitta här så mycket mer för idag. Jag har sagt till Martin att jag är redo för att åka men är inte klar på långa vägar, ska bara sminka mig, borsta håret, tänderna.. jaaa jag är tjej :D:D igår handlade vi på ÖB för ca 900 kronor.. hur fasen lyckas man med det?! kollade in kvittot och såg att alla varor låg på uppemot 29 och neråt.. ganska mycket varor alltså. Upptäckte när vi kom hem att det mest bara var skit. tvål, hårinpakning, balsam, aceton.. inget till lägenheten alltså. Vilket betyder att det bara var jag som la i kundvagnen.. aootsch... skynda fynda. :D
Nä nu måste jag röra på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback