högt ur mina högtalare

Ja jag har blivit förälskad i självaste Melissa Horn, alla låtar är bra, iaf på sitt sätt. Så skönt att gå runt i lägenheten och nynna med ;) Man blir lugn, ledsen, glad, ja allt så samma gång!

Igår blev det en rikgit soffhängar kväll. Efter lite fiske på eftermiddagen så gjorde vi egen hemma gjord pizza på kvällen och la oss i soffan och där låg vi hela kvällen långt in på små timmarna. Så himla mysigt, var så längesen vi gjorde det! Låg och pratade om filmerna vi såg, skrattade, mös under en filt och åt onyttigheter ;)
Konstigt nog så hann jag med allt jag skulle göra igår, sån himla lust jag hade att göra en massa. Sån energi, längesen den var och hälsade på nu! Blev träning med Leona vid Herrgården, och det gick jätte bra, nu har jag kommit ett steg längre i "stå" träningen. Nu kopmmer vi endast köra på handtecken, inget ord, vilket kommer bli jobbigast för mig eftersom jag är van vid att säga kommandot, men det ska nog gå bra ändå!! Hon verkar förstå handtecknet mycket bättre är ordet "stå" Efter det blev det en lång promenad med Hanna, Wille och deras hundar. Leona var helt slut efteråt, så ögnonen gick nästan i kors, stackarn :P hahah.. nöjd hund nöjd ägare.

I morse drog Martin iväg med en kompis och fiskade, så nu är jag själv igen. Inte mig emot igentligen. Har vart ute och gått spåret på morgonen med hundarna. Helt underbart spår har vi, från 1,8km till 10km. Så man kan välja helt själv hur långt man vill gå! Och det var så fint däromkring där man gick, skog, äng, upp och ner. Perfekt för hundarna att göra av med lite energi. Och jaa nu ligger som här  helt utslagna, då känner man sig som en lyckad hundägare, när dom sover av trötthet och inte uttråkning ;)
Nu sitter jag och funderar på om jag ska dra in till Gränby och handla lite fint till lägneheten eller om jag bara ska ner till blomster affären och köpa en kruka. Vi skulle dock behöva en del på väggarna och så.. Sen är det roligare att åka iväg och kika lite i affärerna. Jag har ju bil, men nästan full tank. Och i morgon lämnar jag tyvärr tillbaka både bilen och Bärta då svärföräldrarna kommer hem igen :( Så jag kanske borde passa på att åka iväg.. Men vi får se.

Kärlek ♥

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Mysig bild :)

2010-11-04 | 21:55:27
Bloggadress: http://familjen-bus.com
Hermantanja säger:

Nice site keep it up

2011-03-01 | 14:59:21
Bloggadress: http://hermantanja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback