jag lyckades :)

Snacka om att man lyckas när karln kommer hem med en bukett blommor! ha, det har inte hänt ofta men dom kommer helt oväntat. Martin glömde nämligen ringa mig igår om att han jobbar över 1 timme (samma incident hände förra veckan) kul täkte jag, maten var klar men jag orkade bara inte vara arg så jag sket i det men när pojkstackarn kommer hem beredd på att få världens utskällning så har han med sig blommor hem till mig <3 lovely. Så nu står min fina bukett i köket, bild kommer en annan dag, jag hinner inte ladda upp det nu.

För idag får jag låna svärfars bil och ska då passa på att schoppa loss i Gränby centrum och efter det blir det att ta med Leona till Brukhundklubben för ett rejält lydnadspass :)
Underbar dag men jag har lite smått brådis, bussen går om 1 timme och jag har en hel del att göra innan.. PANIK!
tidsoptimist javisst!



Kommentarer
Pernilla säger:

Visst är det mysigt när de kommer med blommor, jag fick också blommor igår! =)

2010-09-24 | 17:46:51
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback