Semester vecka 1

v 28 var min första semester vecka detta året. På måndagen tog jag mig till Ösmo och Pappa.

På bilderna är det lilla Molly som har blivit väldigt stor sen sist jag träffade henne. Ursäkta bildkvalitén men kamera kvinnan som i detta fall var jag är ingen hejare på att fota. På Tisdag förmiddag satte jag och pappa oss i bilen och satte kurs mot Skövde. Väl nere slängde jag av pappsen vid lägenheten på östermalm och drog vidare med hundarna i bagaget till mamma och lillasyster som väntade flitigt. Fick en himla massa gjort under veckan, passade på att hälsa på Farmor och Farfar, kusiner och Farbröder.


Pappa, farbror och farfar lagar bromsarna på min bil så nu glider vi på som aldrig förr!!

Farfar visar glatt upp Farbror Mats finbil.                                                                

Måste medge att jag har en viss förkärlek till dessa vackra amerikanare.. Finns det något finare?♥



Hälsade på min moster och några av mina kusiner. Och Amanda fick följa med hem där vi påbörjade korthus tävling!

Överlycklig lilla syster som var en baddare på korthus bygge.

Amanda däremot koncentrerade sig mest på att inte fångas på bild.


En hel del soffmys med hundarna blev det!



3timmar på Stellas Lekland hann vi också med. (Amanda hade gipsat ben redan innan besöket)

Ett himla flängande hit och dit men jag hann träffa väldigt mycket männsikor och släktingar. En vecka som gick otroligt fort. Och på söndagen blev det 7timmars bilkörning hem för min del.. lagom mör i kroppen när jag väl kom fram. Denna veckan har innehållt jobb. 7-13 varje dag. Men jag har hunnit med lite roligheter ändå. I måndags åkte jag och Älsk in till stan och åt Thai. Tisdag blev det stan och lite snabb shopping för min del. Och igår tog vi bilen till Ulva kvarn och plockade jordgubbar, fick med oss en himla massa hem så nu är frysen full med jordgubbar och norsk fisk. När vi ändå var i ulva passade vi på att åka förbi vårat gamla hus som ligger där i närheten.Saknar friheten ett hus ger men längtar verkligen inte tillbaka till det huset. phuu.. ser precis likadant ut, som tur är verkar det som om den nya ägaren har planer på att lägga nytt tak. Sen har de satt upp en hönsgård också.. det var lite mysigt!


Kommentarer
Hanna säger:

Verkar som du fick dig en bra semester vecka i allafall :) Härliga bilder, tror de var en glad lillasyster som fick en hel veckas mys me storesyster..!

2011-07-21 | 21:26:41
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Ida säger:

Mysigt det ser ut! :D Kul att du har haft det bra även om det var lite stressigt! Vart var det ni bodde nära Ulva kvarn? Jag är ju uppvuxen inte allt för långt där ifrån , pappa bor ju fortfarande kvar på samma ställe. Så det blir Ulva då och då när man vart där och hälsat på =)

Kram!! <3

2011-07-21 | 23:54:24
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/
Sofie säger:

Kul med massa bilder! Lillasyster är ju bara för söt.. =) o Leona me för den delen.. haha

2011-07-27 | 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback