bilande i rummet brevid.

vaknade av ett himla liv. Kan då inte förstå att folk börjar jobba 07 (ok jag är en av dom men ja jobbar inte med bygg) det är liksom inte ok att väcka mig med en sånt jäkla oväsen. Kändes som att dom bilade rakt in i huvet på mig.. låg kvar, försökte sova, men till sist blev ja så förbannad att ja klädde på mig och gick upp. Ingen idé att försöka sova.. när ja kommer upp ordentligt, gjort frukost osv så blir det tyst.. Tyst i hela huset. De har väl fika rast nu kan jag tänka mig.. funderar på om ja ska hoppa in i duchen innan de kommer tillbaka. Om de håller på när ja är där inne lär jag bli tondöv för evigt.

Igår var en kanon dag. Kimmo fyllde år så efter jobbet blev det en sväng in till Uppsala för 1 timmer bowling som slutade i 1 timme extra ;) Så 2 timmar bowlade vi. Tjejerna var nyktra och killarna tog sig några glas. Jätte trevlig kväll verkligen. Skönt att bara vara vi fyra. Och super skönt att kunna åka bilen hem och må bra dagen efter :)

Idag blir det inte mycket gjort. Jag ska som sagt springa in i duchen innan bygggubbarna är tillbaka, Sen lite snabb städ. Är ledig idag, men med tanke på det fina vädret så ska jag nog vara ute hela dagen i princip. Ringa Jenni senare och se om hon vill promenera med mig..

Dessa har vi fått av Sofie, (Martins syster) och hennes kille!

Super snygga, passa skit bra i V-rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback